S4 LEAGUE Oyun Sunucusuyla Bağlantı Kesildi Hatası 2

S4 LEAGUE Oyun Sunucusuyla Bağlantı Kesildi Hatası 2

    Selam dostlar.Hepimizin sürekli olmasa da nadiren karşılaştığı S4 League adlı Anime action oyununda "Oyun sunucusuyla bağlantı kesildi" hatasını hepimizin almışlığı vardır.Özellikle son günlerde git gide sıklaşan bu hataların sebebi s4 league destek ekibi tarafından araştırılmakta ve soruna çözüm aranmaktadır.Peki bu sorun neyden kaynaklanıyor ? İşte bu sorunuzun cevabını ben biliyorum. 

Hey Genç son günlerde hiç fn resource yi kullandın mı ? 2

    Arkadaşlar bu sorunun temel nedeni fn resource ile yapılan S4 LEAGUE nin erişilmez dosyalarına erişip sağlayıp içerik hakkında değişiklikler yapılmasıdır.Yapılan bu değişikliklerin büyük olması halinde s4 league hiç açılmamakta az olması halinde ise "LOG hatası" alınması veyahutta "Oyun sunucusuyla bağlantı kesildi","Zaman tüneline bağlanılamadı" gibi hatalar ile karşılaşmanıza neden olmaktadır.Bu birnevi s4 leagueninde almış olduğu bir önlemdir.Şimdiii gel gelelim biz bu sorunu nasıl düzelticez arkadaşlar siz değişiklik yaptığınız dosyayı geri düzeltemezsiniz mecbur temiz bir dosyaya ihtiyacınız var veyahutta işinizin ustası olursanız kendinizde temizleyebilirsiniz.

Temiz dosyayı nereden bulurum ? 2 

    Merak etme arkadaşım ben senin için dosyayı temizledim hemen buraya tıklayarak indirebilirsin.

Yaptım ama sorunum düzelmedi mi diyorsun veya yapamadın mı ? 2

    Endişelenme bunuda düşündüm ve senin için bir video çektim. Hemen şu alt taraftaki videoyu izleyerek sorununa çözüm bulabilirsin.Eğer çözüme ulaşırsan başarılı olursan alt taraftaki yorum yaz kısmından da giriş yapıp yorum yazarsan benide çok mutlu edersin.Hazır elin deymişken kanalada abone ol bir zahmet :D kanal linki burda dostum 

Yok abi benim izleyerek yapmam lazım, tamam buyur abicim video altta :)


Yorumlar